2011/08/03

DIY: Bransoletka z zawleczek od puszek

Witajcie
Postanowiłam założyć tego bloga, by dzielić się z wami moimi pomysłami. Na początku blog był na onet.pl, ale postanowiłam go przenieść. Będę na nim zamieszczać też różne instrukcje zaczerpnięte z internetu. Często inspiruję się projektami z sieci i robię coś na ich podstawie.



Na początek bransoletka z zawleczek od puszek.
Zwróciłam na nią uwagę u tej oto aktorki:



Cóż... Niektórym może się podobać, niektórym nie. Mi się podoba, więc zamieszczam instrukcję

Zapewne każdy czasem pije napoje w puszkach. Potrzebujemy więc ok. 10-15 zawleczek (przyznaję się, że zbierałam niektóre z ulicy :P). Oprócz tego jakiś sznurek, ja użyłam 2 rzemyków. 
Zginamy więc sznurek na pół i nawlekamy zawleczki.



Jak widać, jest to banalne, ale ja nad sposobem umieszczania zawleczek na sznurku sporo się zastanawiałam... :P

Piszcie, co sądzicie :))

1 komentarz:

  1. Angelika24006/7/12 10:33

    super naprawdę polecam , sama zrobiłam a mam tylko 12 lat każda dziewczyna z mojej klasy chce takom mieć :)

    OdpowiedzUsuń