2012/04/26

Coś z niczego: Wazony i doniczki

Hej 
Czasem zdarza się, że nie mamy gdzie wstawić naszych kwiatów. Możemy więc zrobić wazonik samemu :))



Pierwszy pomysł i moim zdaniem efekt jest najlepszy.
Piłą do metalu odcinamy końcówkę żarówki tak, żeby nie uszkodzić szkła. Potem robimy dziurki z dwóch stron metalowego końca, przekładamy drut i wieszamy. Wygląda to pięknie...


Drugi sposób to szklane butelki pomalowane białą farbą do szkła w sprayu


Butelki obklejamy kolorową taśmą...


... lub wieszamy na ścianie.



Inna wersja żarówkowego wazonika. Po zrobieniu dziury w końcówce żarówki owijamy gruby drut wokół końca żarówki i formujemy na kształt kwadratu.


Czas na doniczki ; D Są to puszki pomalowane farbą


Lub w wersji pastelowej


Jest to mój pierwszy, 'oryginalny' post na bloggerze. Dwa poprzednie były przeniesione z bloga na onet.pl. Na poprzednim blogu nie miałam jakoś samodyscypliny, by pisać posty regularnie. Minął prawie rok odkąd przestałam tam pisać. Jednak trochę się zmieniłam, tak myślę i będę prowadzić tego bloga. Teraz potrzeba tylko jakiejś reklamy żeby ktokolwiek go odwiedzał. Zatem do dzieła i na pewno dam radę ; ))
Obrazki nie są mojego autorstwa, pochodzą z różnych stron internetowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz