2012/10/20

Inspiracje: Haloween


Jak wiadomo Haloween nie przyjęło się zbyt dobrze w naszym kraju, ale są osoby, które ten dzień obchodzą. 
Dzisiaj trochę inspiracji Haloweenowych. Możemy ozdobić chociażby nasz dom, czy pokój jeśli nie zamierzamy odwiedzać sąsiadów.






 











Uwielbiam, po prostu nie mogę się napatrzeć na pomysł z nietoperzami na drzwiach wejściowych (zdjęcie nr 4). Chciałabym kiedyś przeżyć takie święto w Ameryce. Dziwne jest dla mnie to, że Amerykanie obchodzą ten dzień inaczej niż u nas. Chodzą po domach, mówiąc "Trick or Treat" zamiast modlić się za zmarłych? Czytałam gdzieś, że Święto Zmarłych jest w USA w maju, ale nigdzie nie mogę znaleźć więcej informacji. Chyba jest to tylko Memorial Day, upamiętniające zmarłych żołnierzy.

Piszcie, co wy sądzicie o Haloween. Zbieracie cukierki, czy trzymacie się z daleka od tych "pogańskich zwyczajów"?

1 komentarz:

  1. No hej Lidziu! Tak przeglądam Twojego bloga (pomijając fakt, że mamy jutro kartkówkę z fizy i chemii) i załamują mi się ręce. Masz tyle SUUPER pomysłów, a żadnych opinii na ten temat. No aż szkoda, serio!
    Musisz się jakoś wypromować, bo cała Twoja praca idzie na marne. Mogę Ci pomóc, chcesz? :) Możemy nawiązać tak zwaną współpracę. Wiesz, Ty wstawisz odnośnik do mojego katalogu (Rolki Pergaminu) gdzieś w widocznym miejscu, a ja zrobię to samo z Twoim. Ponadto mogę wstawić zdjęcie Twojej bransoletki wykonanej dla mnie z tym motywem Slytherinu i zaznaczyć, że była wykonana przez CIEBIE! Naprawdę szkoda Twojej pracy, bo to przecież miło gdy ktoś zajrzy i wypowie się na ten temat. Poza tym szablon Elle dosłownie powalił mnie na kolana. To, co ona robi z tymi szablonami to magia w najczystszej postaci. WOW! W celu obgadania mojej propozycji odezwij się do mnie na GG :) Boże, jak to formalnie brzmi.

    WYTRWAŁOŚCI, LIDZIU! ;*

    Aleksandra.

    OdpowiedzUsuń